2015. augusztus 12., szerda

GOT7 - Good tonight


Ennek a dalnak beleszerettem az alapjába és mikor megnéztem a szövegét, akkor már tudtam, hogy mikor és hogyan fogom felhasználni a történetemben. Ez az "évadzáró" fejezetem legfontosabb pillanata, ha szabad ilyet mondanom, de nem lövöm le a poént, akit érdekel, az az alábbi linken megtalálhatja a fejezetet. ;)



Magyar szöveg

Bármerre is járok
Árnyékként követ a pillantásod,
Eltéveszthetetlen vörös fényként
Merülök el benned.
Mert meg akarlak védeni, csak ezért
Nem lehettem eddig melletted
Kislány, menjünk most, csak ma babe,
Ne aggódj semmiért, bízz csak rám mindent!
Érezzük ma jól magunk
Az éjszaka csak a tied,
Egy feledhetetlen éjjel,
Csak így, ahogy most vagyunk.
Gyönyörű éj,
Bár élvezhetnénk ezt
Egész éjjel!
Csodálatos érzés!
Minden tökéletes, ma este jók leszünk,
Ma este egy előadás lesz, csak nekünk,
Minden egyszerűen tökéletes ma éjjel,
Elégedett vagyok az oldalamon veled.
Ne nyomasszon semmi,
Nem talál ránk senki,
Bujkálnod sem kell,
Ha őszinte leszel velem,
Minden rendben lesz ma éjjel.
Közelíts hozzám szép lassan, édesem,
Nem látom ennek a végét még
Kislány, menjünk most, csak ma babe
Ne aggódj semmiért, bízz csak rám mindent!
Érezzük ma jól magunk
Az éjszaka csak a tied,
Egy feledhetetlen éjjel,
Csak így, ahogy most vagyunk.
Gyönyörű éj,
Bár élvezhetnénk ezt
Egész éjjel!
Csodálatos érzés!
Minden tökéletes, ma este jók leszünk,
Ma este egy előadás lesz, csak nekünk,
Minden egyszerűen tökéletes ma éjjel,
Elégedett vagyok az oldalamon veled.
Ne gondolj semmire,
A szívem nem fog változni sose
Gyere még egy kicsikét közelebb
És ne habozz, kérlek,
Hogy megmutasd nekem mindened!
Érezzük ma jól magunk
Az éjszaka csak a tied,
Egy feledhetetlen éjjel,
Csak így, ahogy most vagyunk.
Gyönyörű éj,
Bár élvezhetnénk ezt
Egész éjjel!
Csodálatos érzés!
Minden tökéletes, ma este jók leszünk,
Ma este egy előadás lesz, csak nekünk,
Minden egyszerűen tökéletes ma éjjel,
Elégedett vagyok az oldalamon veled.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése